جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

بازگشت امید ابراهیمی به استقلال جدی شد| نکونام ستاره سابق را نمی‌خواهد؟

  • کد خبر: ۲۰۳۵۹۴
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳
بازگشت امید ابراهیمی به استقلال جدی شد| نکونام ستاره سابق را نمی‌خواهد؟
ستاره سابق استقلال به زودی به جمع آبی‌های پایتخت خواهدپیوست، اگر سرمربی موافقت کند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، استقلال که به قهرمانی نیم‌فصل رسیده، چند روزی است که برای حضوری فعال در نقل و انتقالات استارت زده و گفته می‌شود در اولین گام، خطیر موفق شده امید ابراهیمی را صید کند.

نکته عجیب در خصوص این انتقال اما رفتار عجیب مدیرعامل است که انگار به نکونام قضیه انتقال ابراهیمی را نگفته است.

در لیست نکونام که به تازگی منتشر شده، نام سعید عزت اللهی به چشم می‌خورد که هم جوانتر از ابراهیمی است و هم به مراتب آماده‌تر، اما خطیر که می داند برای جذب عزت باید حسابی دست به جیب شود، ترجیح داده از گزینه‌های دیگر برای پوشش نقاط ضعف استقلال بهره ببرد.

حالا باید منتظر و واکنش نکونام باشیم.‌او در قبال این تصمیم چه خواهدکرد؟ آیا ابراهیمی به جمع آبی‌پوشان پس از جام ملت‌های آسیا اضافه می‌شود یا شاهد طغیان نکونام و اصراز به جذب سعید عزت اللهی خواهیم بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->